کد خبر: ۹۳۲۲۹۵
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵

عکس| گلکسی S۲۵ اولترا، گوشی جدید سامسونگ

اواخر ماه گذشته در گزارشی گفته شده بود گلکسی S۲۵ اولترا احتمالاً نمایشگر بزرگ‌تر و حاشیه‌های کمتری خواهد داشت؛ به‌تازگی رندر‌هایی از این دستگاه منتشر شده که برخی تغییرات طراحی آن را نشان می‌دهد.
عکس| گلکسی S۲۵ اولترا، گوشی جدید سامسونگ
آفتاب‌‌نیوز :

طبق این تصاویر که Ice Universe، منبع معتبر صنعت فناوری منتشر کرده، انتظار می‌رود گلکسی S۲۵ اولترا نسبت به گوشی نسل قبلی، گلکسی S۲۴ اولترا، لبه‌های کمی گردتر داشته باشد. اگر طراحی گوشی نسل قبلی را به یاد داشته باشید، اس ۲۴ اولترا لبه‌های نسبتاً تیز داشت.

یکی از انتقاداتی که به دستگاه نسل قبلی شده بود، گوشه تیز دستگاه بود که باعث می‌شد در دست گرفتن آن احساس خوبی به کاربر ندهد. به نظر می‌رسد سامسونگ در S۲۵ اولترا تلاش کرده این مشکل را برطرف کند.

در گزارش‌های قبلی ادعا شده بود پرچم‌دار آینده سامسونگ کمی باریک‌تر می‌شود و باوجود حاشیه‌های باریک‌تر، نمایشگر وسیع‌تری خواهد داشت. گفته می‌شود عرض S۲۵ اولترا هم‌اندازه آیفون ۱۶ پرو مکس است.

این گوشی زمانی در سه‌ماهه اول ۲۰۲۵ عرضه می‌شود و به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ مجهز خواهد شد. از دیگر مشخصات آن که شایعه شده می‌توان به دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP۲، یک سنسور تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی (ارتقا از ۱۰ مگاپیکسل) با زوم ۳X و یک سنسور پریسکوپ ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۵X اشاره کرد. همچنین گفته می‌شود این گوشی از نسخه جدید سنسور ۱/۲.۷۶ اینچی JN۱ برای دوربین فوق‌عریض خود استفاده می‌کند که وضوح ۵۰ مگاپیکسلی دارد.

علاوه‌براین گزارش شده یکی از دوربین‌های تله‌فوتو دارای سنسور ISOCELL ۱/۳ اینچی است که وضوح و پایداری عکس‌های زوم را بهبود می‌بخشد. این سنسور می‌تواند برای دوربین تله‌فوتو پریسکوپ ۵۰ مگاپیکسلی استفاده شود.

عکس| گلکسی S۲۵ اولترا، گوشی جدید سامسونگ

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین